Milý pán Fígeľ

4. marca 2011, jano2235, Nezaradené

S veľkým záujmom som si prečítal článok uverejnený na Aktualne.sk  viď. link: http://aktualne.centrum.sk/ekonomika/slovensko-a-ekonomika/clanek.phtml?id=1227607, kde idete vyliečiť železnice, samozrejme ako inak, prepúšťaním zamestnancov s odvolaním sa na neúnosnú situáciu, ktorá v spoločnostiach ostala po Vašich predchodcoch.

Zrejme ste už zabudli, že pred predchodcami, o ktorých je reč, a ktorých máte zrejme na mysli  /ficovci/, tu boli aj iní predchodcovia, a pardon zabudol som, že to ste boli Vy – dzurindovci, konkrétne vtedy ešte hrušovci dnes figeľovci, a ak sa dobre pamätám tak železnice ani vtedy nelámali rekordy, ba čo viac, k tzv. plusovým číslam sa ani len nepriblížili. Celý problém, respektíve nešťastie zvané železnice, spočíva v jednej jedinej veci, a tou bolo rozdelenie spoločnosti na tri subjekty /ŽSR, ŽSSK a samozrejme Cargo/ skvelý nápad ako z takého kolosu preliať čo najviac peňazí do súkromných  vreciek .

Takže navrhujem už konečne  sa prestať stále vyhovárať a podniknúť kroky k náprave. Samozrejme by som ja a zbytok sveta uvítali ak by Vaše liečebné metódy nepostihli výhradne, ako je to už v našej milovanej vlasti pravidlom, radových zamestnancov.

Vy, pán minister, nevyriešite nič! Pretože ani nie je vo vašom záujme niečo riešiť s Vaším mesačným príjmom, ktorý presahuje výšku ročného príjmu slušne zarábajúceho Slováka. Je to viac ako pochopiteľné s mesačným príjmom, ktorý prevyšuje trojročný príjem mojej manželky sa tomu ani nedivým. U nás na Slovensku máme také príslovie: Sýty hladnému neverí. Ak na toto príslovie aplikujete jednoduchý matematický zákon, konkrétne komutatívny, a prehodíte poradie činiteľov  výsledok sa nezmení, iba to potom znie asi takto: Hladný sýtemu neverí. A bohužiaľ Vám musím povedať, že ja Vám neverím a  národ už tiež nie. Ste hanbou všetkého ,čo kedy nieslo vo svojom názve slovo kresťanstvo.  Matka Tereza sa musí v hrobe obracať.