Večerné správy :

3. marca 2011, jano2235, Nezaradené

Večerné správy :

Po zhliadnutí dnešných večerných správ, zámerne  neuvádzam o ktorú televíznu stanicu ide nakoľko obsahovo sú si podobné ako vajce vajcu a možno to je jediný dôvod prečo sa vysielajú v rozdielnom vysielacom čase, v skratke povedané nehody, škandály, nešťastia, sem tam nejaká ta politická pikoška, stručne a jasne nesledovateľný brak. Ale dnes som pri sledovaní tohto večerného varieté zachytil jednu stručnú informáciu, ktorá ma celkom slušne vyprovokovala k napísaniu tohto príspevku. Konkrétne sa jednalo o vyčlenenie finančných prostriedkov  na povodne /prevencia, respektíve odstraňovanie následkov /. Jediná vec čo mi, ako sa hovorí,  zabodla tŕň nie do oka, ale do ucha bola čiastka ktorú naša štedrá vláda na tak závažný problém vyčlenila:  konkrétne sa jedná o čiastku 500 mil. €.

Áno čítate správne pol miliardy eur, možno si teraz poviete, že dostať čo i len jedno € od našej  vlády je viac ako slušný výkon a nie ešte pol miliardy, áno každý kto to číta musí iba súhlasiť, ovšem , iba do vtedy kým si občan nespomenie na kauzy posledných dní, kde nominanti našej drahej vlády po pár týždňoch  vegetovania vo vedúcich funkciách vybraných podnikov odchádzajú z funkcií predsedov dozorných rád a iných vedúcich manažérskych postov, kde za pár dní svojho pôsobenia nepodnikli nič užitočné a môžeme  len dúfať, že nenapáchali viac škody ako osohu, opúšťajú svoje  miesta na takzvaných zlatých padákoch.

Napr. 90 000 € za trojtýždňový pobyt v Košickej teplárni je viac ako slušné odstupné a pravdou je, že keď som sa o tých povestných padákoch dozvedel nijak zvlášť ma to neprekvapilo – nezarazilo a nebyť dnešného štedrého príspevku na povodne by som na to pomaly ale isto zabudol. Po dnešku však vo mne vzkypela žlč, nakoľko porovnanie sumy jediného padáka /čiastky vyplatenej za trojtýždenne povaľovanie sa /a sumy , ktorú naša povedať, že štedrá  vláda by bolo zrejme viac  ako skromné,  vyčlení na povodne, tak by sa niekto konečne mal nad sebou zamyslieť .

Bohužiaľ tým zamyslením sa nad sebou som nemal na mysli nikoho z vedúcich funkcionárov tohto štátu, ako si asi väčšina z Vás myslela  .

Zamyslieť sa nad sebou sa v prvom rade musíme my Vážení, pre Kristove rany

-KOHO SME SI TO ZVOLILI –