Založ si blog

Všeobecná zdravotná poisťovňa – chrípka /román na pokračovanie / DIEL TRETÍ

Vážený a milí poistenci VŠZP po zhliadnutí reportáže nemenovanej televízie na tému chrípka a náklady na jej liečenie mi nedá, aby som sa nepodelil  so svojimi skúsenosťami s uvedenou chorobou respektíve prevenciou proti chrípke.  Posledných, už ani neviem presne koľko rokov pravidelne s príchodom jesenných mesiacov absolvujem rituál očkovania proti spomínanej chorobe. A tak aj pred pár dňami som zdvihol telefón a objednal sa u svojej lekárky na očkovanie proti chrípke, kde som, ale bol upozornený na to, že vakcínu nemajú na ambulancii takže si ju budem musieť vybrať v lekárni a vrátiť sa spať na aplikáciu. Po príchode do ambulancie ma podľa dohody čakal recept na vakcínu, tak aby som nemusel dlho čakať  a hneď som vyrazil do najbližšej lekárne /cca tri minutý pešej chôdze /. Po predložení kartičky poistenca a receptu som čakal na krabičku s vakcínou obligátne ďakujem a spať do ambulancie tento plán bol, ale prerušený, keď si teta za okienkom odo mňa vypýtala niečo cez 7 peňazí / rozumej € /a po tom ako uvidela prekvapený výraz v mojej tvarí len skonštatovala že VŠZP vakcínu neprepláca. Neviem presne koľko rokov sa proti chrípke chodím očkovať, ale viem celkom presne, že som za vakcínu nikdy neplatil. Teda až dodnes . Povedal som si 7 peňazí čert s tým ja s toho neschudobniem a určíte tým ani nespasím slovenské zdravotníctvo či nebodaj nevytrhnem VŠZP z červených čísel. Lenže ako si tak kráčam spať do ambulancie z ničoho nič si spomeniem na budovateľské heslo ktoré som si prečítal na stránke spomínanej inštitúcie, ktoré zneloNajväčšia zdravotná poisťovňa, pre ktorú je prvoradý pacient a nie zisk –  /odkaz na ódu na zázrak menom VŠZP napísanú ideológom z radou manažmentu / http://www.vszp.sk/showdoc.do?docid=1088

A vtedy mi zaplo, že to heslo je pravdivé. VŠZP skutočne nejde o zisk pretože – ak by o zisk išlo – čo skutočne nejde – aj hlupák z dvoma ľudovými triedami by na prstoch jednej ruky spočítal, že tá prevencia je predsa len lacnejšia ako liečba. A keďže mi na prevenciu neplytváme tým len potvrdzujeme, že nám nejde o zisk. A kto tvrdí opak klame.                                                 Preto je len samozrejé, že každoročne vytvárame stratu na ktorú sme právom hrdí.

Tomáš Baťa ku kríze v roku 1932

22.10.2011

Nemôžem si dovoliť to sem nedať . Tomáš Baťa ku kríze v roku 1932 „Příčinou krize je především morální bída. Přelom hospodářské krize? Nevěřím v žádné přelomy samy od sebe. To, čemu jsme si zvykli říkat hospodářská krize, je jiné jméno pro mravní bídu. Mravní bída je příčina, hospodářský úpadek je následek. V naší zemi je mnoho lidí, kteří se [...]

Svetový unikát na Slovensku ? ?

07.10.2011

Svetový unikát na Slovensku ?? Otázka počtu mestských častí v Košiciach má dve roviny. Jednou je otázka demokracie otvorenej spoločnosti, približovanie správy veci verejných občanovi. Druhou je otázka finančná. Je otázne či je na mieste mať viac mestských časti ako najväčšie a hlavné mesto Slovenska Bratislava. Mesto Košice je v tomto ohľade unikátom nielen [...]

Vláda je znepokojená stavom súdnictva na Slovensku

16.06.2011

Vláda je znepokojená stavom súdnictva na Slovensku, samozrejme podľa ministerky spravodlivosti Žitňanskej, je na vine Harabin , ten to ovšem vidí trocha inak . Kiežby naša úžasná vláda bola znepokojená stavom slovenskej ekonomiky, školstva , zdravotníctva, obrany, zväčšujúcej sa chudoby, sociálnych neistôt, korupciou, atď. Zvláštne, že vládu [...]

Rakva / Rakvy / Cintorín / Pohreb /

Nadúmrtnosť po troch rokoch klesla takmer na nulu, podpísali sa pod to dva hlavné faktory

28.03.2024 09:50

Počet zomretých vlani klesol v porovnaní s rokom 2022 vo všetkých krajoch Slovenska.

Štefan Harabin

To je nejaká partizánčina. Harabin poprel podporu Pellegrinimu

28.03.2024 09:00, aktualizované: 10:05

V médiách sa ráno objavila správa, že Harabin pôjde voliť v druhom kole šéfa Hlasu.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 34947x
Priemerná čítanosť článkov: 2184x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy